Zdajemy sobie sprawę z płynności rynku, świata biegnącego nieustannie do przodu i zmieniających się czasów. Dlatego podstawą naszych działań jest ustawiczny rozwój i zdobywanie wiedzy. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych przedsiębiorców, stworzyliśmy wachlarz warsztatów i szkoleń dla eksporterów, który ciągle aktualizujemy i dodajemy nowe propozycje.
Prowadzenie biznesu w 21. wieku
Współczesne przedsiębiorstwa muszą podążać za zmieniającym się światem i wychodzić naprzeciw potrzebom swoich Klientów, którzy coraz częściej rozwiązań swoich problemów szukają w internecie. Dlatego nasza oferta szkoleń obejmuje nowoczesne techniki sprzedażowe i tematykę e-commerce. Stawiamy również na poznawanie sposobów skutecznego marketingu w sieci tworzonych na podstawie regularnych badań rynku i aktualnych trendów. Chcemy dać małopolskim eksporterom solidne podstawy do zaistnienia we współczesnym świecie i wdrożenia sprzedaży online.
Szkolenia eksport – skuteczność i wydajność
W szkoleniach proponowanych dla eksporterów skupiamy się na jak najlepszym wykorzystaniu dostępnych zasobów i maksymalnej poprawie efektywności. Staramy się wytyczać nowe ścieżki dla małopolskiego biznesu, wskazując na nowoczesne technologie i projekty pozwalające lepiej zarządzać zasobami. W działaniach tych pomaga Małopolski Klub Eksportera powołany w ramach Projektu “Power up Your Business in Małopolska 3”, który umożliwia dzielenie się doświadczeniami oraz wymianę pomysłów i koncepcji. Jest to też platforma umożliwiająca udział w licznych szkoleniach i praktykach.
Doświadczenie i wiedza ekspercka
W zakresie działalności Projektu leży też organizacja spotkań i licznych prelekcji z ekspertami ze światowych rynków i specjalistów w zakresie rozwoju firmy na zagranicznych rynkach. Spotkania te umożliwiają zdobycie niezwykle cennej wiedzy popartej doświadczeniem profesjonalistów. Odbywają się one w formie wykładów lub prelekcji, ale także warsztatów, dzięki którym przedsiębiorcy zyskują okazję do przeniesienia zdobytej wiedzy na rzeczywiste działania oraz przetestowania teorii w praktyce.
Szkolenia stanowią jednak nie tylko możliwość zdobywania wiedzy od profesjonalistów. Gromadzą one bowiem wielu przedsiębiorców z różnych branż w jednym miejscu, co umożliwia nawiązywanie kontaktów oraz wymianę idei, pomysłów i wiedzy. Rozmowa z innymi przedsiębiorcami jest zawsze cennym źródłem informacji, ale też pozwala podzielić się swoim własnym, doświadczeniem z innymi.